Saturday, November 6, 2010

zomba zomba

haha. title kat atas tu tak ada kena mengena pon dengan post aku kali ni. cuma aku suka tengok filem "Zombie Kampung Pisang" arahan Mamat Khalid. serius sehhh. tengok 8 kali pon aku tak muak tengok filem tu. kalau nak dibanding filem-filem cerita sampah yang ada kat melaya ni.

ok habis.


hmm. kenapa lah korang buat kawan-kawan sendiri macam bola ea. tak rasa kesian ke ? itu ke yang korang nak. apa laaa. kawan-kawan tu ada perasaan. fikirlah perasaan dia. ishhh. tak patut. bila aku dapat tahu. aku sendiri terasa hati. haishh. aku sedih tahu tak ? korang apa tau. korang tahu melalak sana sini je. cukup la dgn perasaan prejudis korang terhadap aku. tak kan orang lain jadi mangsa juga. tolong lahh. jangan la ada sikap diskriminasi terhadap kawan-kawan yang lain. cukuplah aku seorang yang terima. satu demi satu cerita aku dengar. aku bukannya mintak diorang cerita. tapi diorang sendiri cerita kat aku. bila aku dengar. aku fikir. itu ke kawan ? tolong la jangan bercerita tentang maksud "kawan" kalo korang sendiri tak tahu apa maksud kawan. bila susah. cari kawan. bila dah tak de function. lupakan macam tu je. aku tak kesah tentang masalah aku dgn korang. apa nak jadi. jadilah. tapi jangan orang lain terima padah yang sama seperti aku. korang ingat diorang tu apa ? binatang ? wehhh. binatang pon ada perasaan.


haishhhh. inilah dia cerita tentang "kawan". walaupon aku tak tau berapa ramai yang akan baca post kali ni. tapi aku harap korang fikir-fikirkanlah sendiri. aku still sayang korang. korang tetap dalam hati even aku tau ada saja yang bercerita tentang aku. fine. selagi kita hidup kita dunia ni. kita tak kan rasa puas.



itu sajalah utk kali ini.

see u later guys


salam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...