Tuesday, November 2, 2010

nak makan. tak nak makan.

assalamualaikum. hai rakan-rakan.

sebelum memulakan cerita pada post kali ini. aku ingin mengucapkan salam takziah kepada FARIATUL HARAHAP kerana baru sahaja kehilangan datuk beliau pada pukul 9.00 pagi tadi. mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah agar roh beliau dicucuri rahmat. amin.

selera ?

adehhh. entah kenapa dalam 2-3 minggu ni. aku rasa tak lalu nak makan. ni da masuk 3 hari aku tak makan nasi. aku lapar. tapi bila tengok nasi. rasa mual. arghhhh. rasa nak muntah pon ada. adoiii. kenapalah dengan perut aku ni. merajuk kot tak dapat McD. haha. pelik pelik. da cukup cerita pasal perut dan selera ni.


cukup untuk post kali ni. malam kang sambung lagi.

bye. salam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...