Tuesday, November 2, 2010

im back !


setelah lama meninggalkan dunia blog. kini aku kembali. kembali dengan penuh persoalan yang bermain di fikiran. ahh. ayat merapu la.

hey guys. sihat ?

hope u guys ok kat luar sana.


banyak yang aku ingin ceritakan kat sini. tapi penat la nak taip. haha. by the way, aku ceritakan sikit demi sedikit. mula-mula, KAWAN ? apa itu kawan ? geng warung kopi ? geng masa sekolah ? geng masa kecil ? rakan seperjuangan ? tiada siapa dapat merungkapkan satu perkataan yang biasa diungkapkan hari-hari. aku sendiri tidak tahu bagaima na perkataan KAWAN itu dapat diungkapkan. berkawan itu memang mudah. tapi tak semudah yang kita sangkakan. tapi bila kita mula sedar dunia yang selama ini kita bina mula retak, kita mula berfikir dunia ini bukan lagi sekadar hitam dan putih. berkawan memang seronok. cuma... bila ada sesuatu yang kita tak perlukan dalam persahabatan itu, kita akan rasa "KAWAN" itu tidak lagi seperti dulu. tapi. aku doakan mereka bahagia dengan apa yang mereka pilih. i miss u all guys.


haaa ini dia. seluar baru. bukan aku punya. ini seluar fauzan yang punya. haha. baik sehh. aku nak je angkat 1 tadi. tapi kalau aku angkat 1. confirm hujung bulan makan seluar tu. haha.





ok guys. jumpa lagi. bye bye balckbird ! hati banyak senang. rumah dah aman. haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...