Tuesday, December 14, 2010

US pernah ke bulan ? Persetankan semua itu.

100% aku percaya bahawa kenapa angkasawan Amerika Syarikat tidak pernah menjejakkan kaki ke bulan. BULAN ! bukan Pantai Cahaya Bulan di Kelantan tu. sebab ? Fiksyennya amerika telah mengumumkan dengan rasminya bahawa APOLLO 11 telah mendarat di bulan pada 21 Julai 1969. i said this one totally completly HOAX. banyak sebabnya. selepas aku teliti semua bukti-bukti orang yang mengkaji kes ini, hanya dua perkataan yang terlintas di fikiran aku iaitu tajuk lagu Green Day. AMERICAN IDIOT ! semuanya propaganda amerika yang bangsat itu. kononnya amerika mengembalikan imej mereka setelah kalah peperangan di Vietnam. damn you guys. you have no guts. selain itu ada penganalisis berpendapat amerika sengaja membuat projek ke bulan ini hanya untuk bersaing dengan Soviet Union dalam teknologi angkasa lepas.

ini dia contoh bukti yang membuktikan bahawa that bloody american tak pernah sampai ke bulan :

  • sebelum ke bulan banyak masalah dalaman yang dihadapi NASA seperti hubungan dingin dengan angkasawan yang turut menjayakan pra-projek ke bulan ini. ada yang mati kerana ingin membocorkan rahsia NASA yang kita masih tidak dapat ketahui sehingga hari ini.
  • perjalanan ke bulan sahaja dikatakan boleh mendatangkan masalah besar kepada NASA. ini kerana apabila manusia melepasi atmosfera bumi, ia akan menghadapi satu lapisan Van Allen Belt yang dipenuhi dengan radioaktif yang mampu membuatkan manusia terbakar jika melalui lapisan tersebut.
  • apabila dikatakan manusia pertama yang menjejakkan kaki ke bulan iaitu Neil Armstrong, beliau memacakkan bendera Amerika Syarikat di bulan. apa yang menghairankan semua orang ialah bendera tersebut berkibar dengan megahnya. masa di sekolah rendah dulu cikgu aku telah mengatakan bahawa tiada udara di bulan. so what the hell with that ?
  • melalui dokumentari tentang manusia yang dikeluarkan oleh FOX, aku meneliti satu bahagian yang mengatakan bahawa tidak mungkin bahawa ketika pendaratan dilakukan oleh APOLLO 11 di bulan begitu sunyi sepi seperti mendarat menggunakan payung terjun. bunyi APOLLO 11 itu mampu membuatkan telinga anda pekak. tapi NASA dengan jelasnya dapat merakam suara angkasawan yang bercakap melalui sistem perhubungan pada zaman tersebut yang saling tak tumpah pakai cawan kertas dan kemudian sambung tali pada kedua-dua cawan tersebut.

ini dia contoh foto yang anda boleh nilaikan sendiri tentang projek NASA yang 100% totally HOAX :



perhatikan bayang-bayang batu dan Apollo 11. selari atau tidak ?

dikatakan foto ini diambil dari kamera di suit angkasawan. tapi kenapa sudut foto ini lebih tinggi dari kamera tersebut ?

sepatutnya angkasawan tidak boleh kelihatan di bawah bayang-bayang tersebut kerana dilindungi oleh Apollo 11. ini membuktikan ada sumber cahaya lain selain cahaya matahari.

berkibar ? wtf ! mana ada udara di bulan.



bagi aku memang 100% Amerika tak pernah sampai bulan sebab aku yakin 90% dengan kemajuan teknologi pada zaman tersebut yang dikatakan Apollo 11 disamakan seperti kalkulator saintifik Casio pada zaman sekarang. tapi yang aku peliknya orang Amerika sendiri yang buat cerita ni, orang Amerika sendiri yang bongkar semua ni. kadang-kadang lawak juga bila fikirkan semua ni. mungkin selepas ini dR Rozmey ingin membuat projek ke bulan dengan hasil untung filem 2 alam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...