Sunday, January 16, 2011

MR EATING EVERYTHING !

makan ? aku suka bab-bab makan. aku sangat obses gila dengan perkataan makan ni. LOL. by the way, tajuk entry kat atas tu pelik sikit. everything ? erghhh. aku ni tahu pon tak makan. lagi nak everything. ok ok. we go straight to the point. dalam entry aku nak menceritakan manusia yang memakan apa saja termasuk besi. besi ?





sounds mad right ? aku rasa dalam dunia ada lagi kot makanan. tapi apa selera orang ni sampai nak makan besi. beliau adalah Michel Lotito. lahir pada 15 June 1950 di Grenoble. dia juga mampu untuk memakan besi, kaca, getah dan so on yang orang tak makan. antara mangsa beliau adalah televisyes, basikal dan CESNA 150. apa tu CESNA 150. lihat bawah ni.


serius lapar orang ini. memang rare-lah. kalau aku lapar sekalipun. aku akan cari Roti 60sen. LOL. beliau mengambil masa untuk memakan kapal terbang ini selama 2 tahun. dari 1978 hingga 1980. semua part kapal terbang terbang ini telah dihancurkan supaya mudah untuk Michel Lotito ni makan seperti coco crunch.


by the way. Michel Lotito start memakan benda pelik ni since kecil lagi then beliau menjadi public performer pada 1966. dia tidak mengalami sakit daripada weird behaviour ini. bahkan dia bebas dari penyakit beracun akibat dari memakan besi. aku rasa perut kau maybe dah kena cover dengan besi. ketika makan. he takes mineral oil to make him more easier to swallow all of the things he chew. totally mad !



2 comments:

lavender harum wangi said...

sejak kecik mmg la.. mesti dah kebal perut dia tu~ :D

xFRDSx said...

ada macam perut dinosor tak ? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...