Monday, January 17, 2011

Hospital Hello Kitty di Taiwan

segala bagai tema yang ada di dunia ini. Hello Kitty antara yang lucky one here. sebuah hospital di Taiwan telah mengenakan tema Hello Kitty untuk hospital mereka. ya. nowadays. aku rasa semua patient di sini akan sober bila mereka menginap di hospital ini. LOL



hospital terletak di Hospital Hau Sheng, Yuanlin, Taiwan. dasarnya di bina pada tahun 2006 dan berkapasiti 30 buah katil. then bila mereka menyedari semua ini berpotensi besar untuk menjadi sebuah bisnes, maka The Hau Sheng Hospital secara officially yang di authorized oleh Sanrio Co Ltd dan diberi nama Hello Kitty Maternity Hospital. kos dianggarkan sebanyak 3 juta US dollar.



hospital "geek in the pink" telah dikhaskan kepada para ibu yang mengandung dan melahirkan anak. sorry for the other patient. you are not welcome. semua staf hospital tersebut telah mengenakan segala bagai tema Hello Kitty termasuklah kemudahan yang disediakan di hospital tersebut. twice a year nurse dari hospital pink tersebut akan datang melawat untuk melihat perkembangan anak yang lahir di rumah si ibu yang melahirkan anak di hospital tersebut.



ada tak hospital tema doraemon ? ROFL




4 comments:

lavender harum wangi said...

wahahahha, kawaiii~!! :D

xFRDSx said...

erghhh. sakit mata aku tengok pink. haha

Fariatul Harahap said...

waah,,kt malaysia takde ker? best uh...

xFRDSx said...

kat melaya ni tak boleh. sbb aku tak bagi. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...