Tuesday, November 24, 2009

gila - gilaan. haha

yeaa. kite berjumpe lagi dalam blog yang tak seberape hot ni. haha. hot ke ? podahhh. haha. chaip. da da. cukup cukup. aku cume nak cerita yg hari ni aku pegi ke kolej lagi. seperti biasa lah. melalui kelas pemulihan matematik. haha. tapi kelas aku berbeza dgn hari hari yg sebelum ni. sebab ape ? haa itu yang kite nak tau. haha. kelas aku hari lain dr yg lain. sbb Puan Mazniha ajar aku sorang je. haha. student lain Aishah yang ajar. sori aishah. aku tak de pic ko la utk di upload. haha. pada mula nya, Puan memanggil aku ke depan. then bertanya kan topik ape yg aku ingin mantap kan lagi. dgn rase malu nye ( haha. malu ke ?) aku menjawab topik LOGARITMA. ala. a log a = 1. cehh. mentang baru blajar td. poyo je. haha. dari mula kelas sampai la abis kelas, Puan hanya mengajar aku sorang je dgn penuh dedikasi sbg seorang pensyarah ITP YPJ. haha. geliman je ayat aku ni.





pas tu kan,




setelah abis kelas. aku pon mencari Cik Huda utk minta nota utk last chapter bg subjek statistik. sebenar nye. aku bangun lambat pg td. haha. tu yg miss kelas Cik Huda. tp tak pe. coz carry mark aku utk subjek statistik antara yg paling tinggi dlm kelas. 34 / 40. tinggi ke tu ? haha. bongkak pulakk. lepas jumpe Cik Huda, aku dgn penuh rase kelaparan dan kehausan terus melangkah pergi ke cafe utk mencari makanan. lapar la wehh. haha. lantas aku di pertemu kan dgn enul dan aishah yg juga kelaparan. haha. hari ni aku mkn lauk ayam msk merah. pedas gile. haha. lepas abis mkn. aku masuk ke library utk siap kan nota OKBH ( organisasi komputer dan bahasa himpunan). pelik je name subjek ni. haha. lepas atu aku nampak angkatan tentera gosip yang di ketuai oleh adib dan kuncu2 nye lepak dlm 1 kumpulan. lalu aku pon duduk same2 dgn derang. memg tak de keje lain tak bukan la kalo tak gosip. 1 hari ade je gosip derang. akak yang duduk bahagian kewangan pon jd mangse gosip derang. sian. haha. mase tuh adib bwk laptop die yang berjename kan acer kotak - kotak. haha. aku pon pinjam laptop die. dgn rase tak malu. aku pon amik gambar dgn pic mengguna kan web cam. haha. dan ini lah hasil nye :



penat beb edit pic ni. haha. btw thnx erol. die yg edit. muahaha.





pas tu lagi kan,




abis snap snap pic gune webcam laptop adib. aku pon balik. aku pon terus hibernate lagi ( tido la). tp kejap je. setengah jam. coz hulamri mintak tolong hantar kat larkin. sbb die nak balik kluang. kate nye tak de duit. padahal rindu mak. haha. roomate aku pon balik. sape lagi kalo bukan si ojan tu. baru td ojan call. die cite bile die sampai pontian je die da ok. coz mlm td ojan rase lemah ntah nape aku pon tak tau. dari mlm td smpai la die balik td. die bleh buat cite yang die kene buatan orang. adoii. aku ckp kat die blik yg sume tu kebetulan je. tak de pape pon. ojan ojan. haha. btw. aku da penat. nak pegi mkn jap lg kat stulang. then aku stop kat sini je la utk hari ni. ok everbody. bubaii.

p/s : time kasih Puan Mazniha coz ajar kan sy td. hehe.

btw enjoy clip ni. haha. lawak gile la. jiwa kabot jiwa kabot. haha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...