Saturday, November 21, 2009

aku la daus. haha

aku da gila buat blog. haha

hr ni rase nye agak pelik nape aku buat blog ni. nape ye ? ntah. haha. abaikan hari ni aku nak cite skit la. hari ni 1 hari aku tak dapat makan. sampai la malam. haha. eh. lupe lak nk kenal kan diri. aku mohd firdaus bin jalil. lahir pd 10 jun 1990 kat kluang. haha. aku kuat makan. makan ape ? makan hati. haha. aku ni gila bola. kenape ? sbb bola tu bulat. haha. bulat mcm mane ? haa itu kite x tau. haha. bagi aku bola ni walaupon sebiji tp yg kejar nye ramai. ia nye tetap best. best gila ah. team feveret aku ialah Manchester United FC. hidup mati dgn Manutd ! haha. even abg onal da tak de, hati aku tetap Manutd lg. da la. cite bola je. cite pasal study la plak. aku skrang ni smbung study kat ITP YPJ yg popular lg tiptop. ape2 pon aku tetap syg kolej aku walaupon kolej aku ni tak semegah kolej lim kok wing and cosmopoint. haha. kat ITP YPJ aku ambil kos sains komputer. sbb ape ? sbb aku minat komputer la. ape la. tak kan minat komputer amik kos hartanah plak. kang aku jual suke2 tanah org. abes aku. haha. selame 3 sem berada di ITP YPJ ni, ramai kawan yg aku jumpe. smpai skrang aku still dok 1 rumah dgn kawan aku dr sem 1. haha.

ini lah kawan serumah ku :



dari kiri : man , aku la.haha , erol , alif , iqbal , semut , ojan

ini time kat hostel dulu. skrang aku da stay kat umah sewa. ahli rumah pon bertambah. Am , Arif , Hulamri dan budin a.k.a chubby. sory ar pic korang tak de. lame nk upload. haha. ape2 pon derang sume sempoi. haha. da tak de bende nk cite. kalo ade pape. jus contact aku kat myspace. www.myspace.com/xdarkouszx.


bye bye.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...