Sunday, January 24, 2010

sad , happy, excited, and so on..

adehh. once again. sory guys coz update blog ni lmbt. coz bz menguruskan hal2 kolej. adehh. penat. memang penat. byk bnde aku nk bercerita utk post kali ni. sebelum tu. mari lah kite beramai2 sedekah kan Al-Fatihah kpd Almarhum Sultan Iskandar merangkap Sultan Johor. yg bru2 ini telah kembali ke Rahmatullah. Al-Fatihah. semoga roh nya di cucuri rahmat.



Fifi..



adehh. aku ni kejam sgt. kejam gile. coz aku tibe letakkan noktah utk persahabatan antre aku dgn fifi. aku tak mampu lg utk bertahan. melalui hari2 yg mendtg. aku tak terdaye. tp ape kn daye. die bkan utk aku. die hnye lah utk eaman. ahh. ape ni. tak nak sedih2 lg. aku nk jd Mohd Firdaus yg baru. tak de nk sedih2 lg. ape2 pon. life must go on. never back down. haha. around pkul 1.45. aku call fifi. aku meringankan tgn aku. tekan no hnset die. then bile aku dgr suare die. adehhh. aku rase sumthin yg aku tak pernah rase sblum ni. haha. akhir nye. aku dpt jgk call die even sblm ni krdit melambak2. tp tak tau nk call sape. fifi o fifi. ni aku la. daus yg baru. haha. skrg ko da bleh gelak2 dgn aku. jgn malu. kalo free call ye. haha.



haaaa..




baru2 ni. kolej pilih aku utk sertai program bakti siswa. wahh. ape tu bakti siswa ? ntah. aku pon tak tau. muahaha. grau je. actually. bakti siswa tu merupakan program ank angkat dan bakti kpd masyarakat kampung. kirenye mendalami kehidupan masyarakat kampung. tp. aku org kampung jgk. haha. bak kate fauzan. im proud to be KAMPONG BOY okeyh ! haha. ko memg gile la ojan. haha. program ni berlangsung selama 4 hari. 26 smpai 27 januari. sory la guys. 4 hari tu memg tak dpt nk on9. ngeh2. kene tlg keluarga angkat kat umah derang. haha. jd rajin jap. haha. kejap je. haha. pas tu. mase program tu berjalan aku dgn rakan seKOS dgn aku kene ajar dak2 skola dlm sesi CELIK IT. adehh. jd fasi la time tuh. tak tau la caner nnt. 1st time kot jd fasi. haha. aku ni da la kureng skit dgn dak2 kecik. haha. mintak2 la time aku lembut hati. haha. jgn la yg ade mkn kaki aku ni. haha. grau je. adehh. mintak2 la dpt keluarga angkat yg ade anak pompuan yg lawa2. haha. baru sdap skit mate memandang. bkan skodeng okeyh. haha.



ade lg ni




















mane ade da. tipu je. hehe
sblum nk tutup entry utk kali ni. haaa ni die gmbr hul gile. haha
pic ni mase g gng belumut utk trip kali ke 4 kot. haha





hul hul. pecah kepala ko. haha.




ok kawan2. bye. jmpe lg smggu. haha.
salam :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...