Saturday, January 16, 2010

i have to change !

*sigh

before dat aku nak mintak maaf sbb da lame tak update blog ni. sbb bz. seruis bz. i cant handle it. then. aku pon tak tau why suddenly aku rase tak bersemangat je nak naik sem 4 ni. kenape lah lain yg aku target. lain yg aku dpt. rase cam tak adil je dunia ni. tapi ape2 pon. i kene jgk terus kan belajar. sbb di situ lah perjalanan aku bermula. kalo tak belajar nak jadi ape. jd sampah ? tak nak aku. then. aku da nekad. aku nak terus kan lg. thnks to all family, my frens, and especialy my lecturer. utk cik yan. thnks coz byk bg sy smngat utk terus kan lg. tak lupe jgk cik dalela, cik rozita and cik linda. tnpe korang mungkin aku da terkandas separuh jln. its time to change everything. the way i look. the way i talk. the way i learn and study. but. i hv to still remember dat The Only One. Allah. Dia lah tmpat aku berserah. berdoa. tp tu la. kdg2 aku lupe. bile happy aku tak igt Allah. bile sedih. baru nk cari. hmm. aku menyesal. then aku decide utk berubah jd lebih baik dr sebelum ni. usaha aku sblum ni tak cukup. memg tak cukup. so. COME ON!


buang yang keruh. amik yg jernih.

aku da semangat ni. nak mule kan kelas sem 4. lantak la korang nak ckp ape pon pasal aku. yg penting aku tak susa kan hidup korang. aku harap perkare yg lps tu aku tak kan ulangi lg.


haaa. aku nk bercerita skit ni. aku ade tgk cite baik punyaa. ( haa. otak kuning la tu. haha) bkan cite yg tut2 tu. ni cite MADE IN INDONESIA. even aku tak lyn sgt cite seberang ni. but tajuk cite tu yang membuatkan aku yg nk tgk cite ni. haaa. ni poster filem tu.


siyes. cite ni memg menarik. aku tak tipu. tp korang sdri tgk la. cite ni mengisahkan 10 orang budak kg yg miskin yg tak dapat sekolah dgn sempurna. but derang dpt di sekolah kan di sekolah agama yg miskin. bersekolah pondok. kalo ujan. abis la sekolah derang. banjir. haha. tp derang syg kat skola derang tu. dgn cikgu nye. ibu mus dan pak arfan. mempertahankan sekolah itu selama 6 tahun. byk kisah dlm cite ni. lawak la. sedih la. cintan la. haha. korang tgk la sdri cite tu. haa. ni aku bg link utk korg download cite ni.



http://rapidlinkfind.com/rs-2mwy


siyes. kalo korang tgk cite ni. korang akn sedar. tak kire ape status kite ni. kite tetap punya hak utk belajar. walau dlm susah cam ne pon. kite harus punya impian dan cita2. so same la cam aku. gagal skali. bkan gagal slame nye. jd kn yg buruk sbgai ingatan bhwe kite pnah gagal sblum ni. so come on my fres. keep it up.




tu je la yg aku dpt cite hr ni. kalo ade ape2. contact aku kat myspace or facebook. c u later.
bye.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...